FAQ
- Het lukt niet met mijn BTW nummer!
Om te kunnen bestellen als winkel heb je een geldig BTW nummer nodig. Of jouw BTW nummer geldig is kun je controleren in de VIES database. Let erop dat in Nederland een aantal jaar terug een verandering is geweest in BTW nummers, misschien gebruik je nog je oude nummer? Voeg altijd de landcode toe, dus bijvoorbeeld: NL0034…etc
- Wat zijn de verkoopprijzen voor winkels?
Om de reguliere verkoopprijzen te zien kun je uitloggen en de prijzen bekijken (geen zorgen, je winkelmandje wordt opgeslagen). Door technische omstandigheden is het (nog) niet mogelijk om deze prijzen direct in het reseller gedeelte te laten zien. Sorry voor het ongemak! Vergeet niet dat je akkoord gaat (via de algemene voorwaarden) met de afspraak dat je de producten niet zomaar goedkoper aan mag bieden in je eigen winkel dan ik ze aanbied in mijn webshop! Thanx!
- Ik ben iets vergeten in mijn bestelling kan dat nog toegevoegd worden?
Zolang je bestelling niet is verwerkt op het moment dat ik jouw bericht zie (ik beantwoord email twee keer per week) is dat altijd mogelijk. Zijn we te laat? Dan kan ik je helaas niet helpen want je bestelling is dan vaak al onderweg!
- Ik heb me geregistreerd maar hoor niks?
Ik beantwoord mijn email 2 keer per week. Vaak op maandag en donderdag. Ik beoordeel dan ook de aanvragen. Heb je na een week nog niets gehoord, neem dan even contact met mij op via het contactformulier op de website, ik help je graag verder!
- Ik wil iets retourneren, kan dat?
In principe neem ik geen retouren aan van zakelijke klanten. Maar stuur gerust een berichtje om te zien of er iets mogelijk is.
- Wat is de additional shipping fee?
Ik reken verzendkosten tot €150, wegens technische redenen heb ik dit op deze manier in het systeem gezet. Er wordt hard aan gewerkt om dit te verbeteren.